Ny linje

Hoj!
 
Har börjat lära mig en ny linje på posten denna vecka, har gått ganska bra, ska träna idag med sen nästa vecka kör jag själv. Ska nog gå fint. Har även uppdaterat byggloggen för CURV3D på bittech. Snart 100% färdig med den, fattas bara en liten shroud för moderkortet och ett fläktfilter.
 
Köpte mig en systemkamera av en annan svensk moddare, så hoppas den andländer till veckan så ska jag börja lära mig fotografera lite bättre, nu när man går framåt inom moddingscenen så kan de vara bra att kunna ta lite bättre bilder av det man gör. En Canon 400D vart det iallafall med ett fint objektiv.
 
Idag när jag kom hem från jobbet så däckade jag i sängen, vaknade runt 8-9 tiden. Så har suttit vaken tills nu (04:31). Tänkte sova en timme innan man ska på jobbet. Ska försöka hinna fixa shrouden till moderkortet idag efter jobbet, för ikväll kommer Jennie och stannar över helgen så då blir de nog inte nå datorbyggande.
 
CURV3D i beståndsdelar. Plockade isär allt, rengjorde och satte ihop igen.
 

I'll be back :)
Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0