Modding

Halloj!
 
Tänkte försöka börja skriva här igen. Bor hemma igen och har kommit igång rejält med modding igen, alltså bygga om datorer, designa egna chassin osv. Simpelt sagt, göra datorer snygg och "häftiga". Detta är något jag hållit på med ett bra tag och älskar det verkligen.
 
Nu har jag kommit igång rejält och har faktiskt börjat få lite respons vilket är jätteroligt. Börjat röra mig på lite internationella forum, just nu så är det Bit-tech och den nya sidan The Mod Zoo. Har även skaffat en facebook-sida endast för datorbyggena. Postar även lite bilder på mina byggen i olika modding-grupper på facebook och får bara härlig respons. Blir så glad!
 
Mitt senaste bygge jag gjorde färdigt är CURV3D. En liten simpel HTPC som jag gjorde av överblivet material från andra byggen, den vart jag faktiskt riktigt nöjd med, Bit-Tech tog även med den i en av deras artiklar på sidan vilket är riktigt roligt!
 
Just nu håller jag på att bygga om Cold Winter, ska fixa alla små misstag och även lägga till en hel del nya grejer, detta kommer bli det projekt jag kommer lägga ner mest tid och pengar på hitills. Detta ska bli bra. Bygglogg på den hittar ni på svenska här. Ska även försöka skriva lite uppdateringar här också.
 
Men kolla gärna in min facebook-sida och gilla, finns också på twitter och instagram.
 
Imorgon åker jag och Samuel ner mot Jönköping för att kika till Dreamhack litegrann, kolla mässan/expon och kolla lite e-sport finaler. Ska bli roligt, stannar även till hos Ida en sväng.
 
Enda tråkiga är att jag inte träffar Jennie på en vecka nu om inte mer. Har varit med varann i princip varje helg, svårt när man jobbar och bor 12 mil ifrån varann. Förhoppningsvis så får jag tag på något jobb snart så jag kan flytta.
 
Men nu kallar sängen, godnatt!
Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0