Mi happi

Hoj!
 
Idag är jag glad! Fått ett väldigt roligt mail, från en viss sida som jag inte tänker nämna namnet på just nu. Hur som helst har dom bett mig skriva en artikel som dom ska publicera både på deras hemsida och i deras tidningar, kommer kunna berätta mera längre fram. Jag är hursomhelst otroligt glad!

Igår så fick jag lite gjort med både Cold Winter och CURV3D. Kapade ett hål i CURV3D för att få in lite luft och fixade till alla kanter. På Cold Winter kapade jag lite plexi så den passade bättre och fixade lite småsaker. Kolla gärna in byggloggarna jag postade förut eller klicka på länkarna i menyn på sidan så kommer ni till Bit-Tech, The Mod Zoo eller Sweclockers.
 
Godnatt!
Johan Nyman
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0