Wehå

Halloj

Idag är jag trött, körde slut på mig rejält i fredags på innebandyn och idag har jag åkt i backen så mina ben är seg, jag är seg. Har blivit slappdag sen dess, fixat massa med datorerna. Installerat om alla dom tre som jag använder, main datorn, laptopen och NASen. Så nu är dom pigg och fräsch. Så skönt med ca 5TB mera utrymme nu, håller på att skicka över allting nu. Så blir de lite ledigt på vanliga datorn igen.

Sålde lite mera grejer på Tradera ikväll med, hoppas man får betalt denna gång, av dom tre tv-spels auktionerna jag hade så var de bara en av dom som betalde, visst har ju inte skickat grejerna till dom andra men åker ju på säljavgift från Tradera på något jag inte fått betalt för. Så ska lägga ut dom igen sen, Nintendo 64 och Sega Master System 2.

Imorgon är de måndag och de betyder jobb, så ska fixa färdigt med laptopen sen ska dom andra få stå och tugga och överföra filer, tur man har 1gbit kabel.




Godnatt
Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0