Nacke!

Halloj!

Blivit jobb idag med och de är skönt. Vill jobba så mycket som möjligt så jag kan betala färdigt bilen jag har krockat och sålt. Sååå kul. :))))))

Var på sjukstugan idag en sväng för att kolla nacken lite, har haft ont efter krocken. Var nog den segaste läkare jag träffat. Han kände lite, sen sa han bara "Ja de verkar ju ha gått bra". De upprepade han kanske 6-7 gånger så tillslut så tacka jag bara för mig och gick. Är så less på sjukhus och läkare. Har inte haft någon positiv erfarenhet av läkare. Så där, nu har jag fått klaga färdigt.

Nu på kvällen så har jag kollat lite GSL (Global Starcraft League). Ganska trött och jobbar imorgon igen så nu blir de träna sen sängen.

Godnatt!
Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0