Inköp

Har blivit lite inköp på slutet. Har börjat sälja massa grejer på Tradera, samtidigt som jag alltid har köpt lite grejer då och då. Sålt undan alla TV-spel förutom mitt kära Nintendo 8-bitars. Där utökar jag istället. I måndags fick jag till exempel hem Super Mario Bros 3, Chessmaster, Faxanadu, Castlevania 2 Simons Quest och DR Mario.

Lite annat som är på gång är lite datorgrejer. Tex "testbänken" som jag la upp i förra inlägget. Blev även sugen igår på att bygga om min gamla EeePC 900 lite, så tog och beställde mig en special ssd från USA.

Idag fick jag även min andra lön, från posten. Så har nu betalt färdigt bilen, grymt skönt. Firade genom att beställa hem en ny snowboard. Den jag har nu är min brors gamla så den är väldigt sliten. Så nu vart de en Burton Bullet 160cm, Burton Freestyle bindningar och sen köpte jag även ett par nya rejäla kombi handskar. Sjukt sugen på att få hem den och kötta.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0