Gjensidige

Hejsan!

Idag har jag jobbat som sagt, på Entreprenadtillbehör. En liten affär med verktyg och lite allt möjligt, olja och filter till skogsmaskiner osv. Han som jag körde in i igår kom förbi också så skrev vi massa försäkringspapper. Dock var de ju mitt fel så kommer väl åka på att betala självrisken på 2000kr iallafall. Trevligt!

Fredag är ju röd dag så då tänkte jag kolla lite på bilen, se hur de egentligen ser ut. Kanske kommer förbi en som var lite intresserad av att köpa den, annars så plockar jag de jag vill ha och skrotar.

Har precis sett på Rounders, grymt bra film för övrigt. Matt Damon, en av mina favoritskådisar. Se den om ni inte gjort de.

Nu blir de sängen för moi!

Godnatt
Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0