Bil

Halloj!

Nu är bilen borta! En som kom och köpte vraket imorse. Skulle ta motorn och lite sånt och sen skrota den, tyckte de mest var skönt att få bort den. Har en ny Golf II på g. Ska höra lite imorgon, får se vad som händer. De är ju sån otrolig frihet med bil, bara kunna åka iväg när man vill och hitta på något. Så ja, vill gärna ha en nu. Samtidigt så är jag fortfarande skyldig på den första. Dock sa pappa att jag fick låna om jag ville, men jag hatar att låna pengar. Säljer lite allt möjligt på tradera just nu och försöker få tag på så mycket jobb som möjligt, så får se vad som händer på bilfronten.

På datorfronten händer de inte så mycket nu för tiden, har fixat lite med EeePC'n, installerat om och provar lite olika OS osv. Cold Winter ska jag installera om och ghosta hade jag tänkt. Så då är de bara NASen kvar och där ska jag ta och börja installera W7 och fixa lite.

Men nu ska jag kolla färdigt på MC vs Sound, Starcraft 2 final. Jobb imorgon.

Seeya!
Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0