Arbetslös

Halloj!

Idag gjorde jag min sista dag på det jobb jag haft nu ca en månad hos Entreprenadtillbehör AB. De är lite tråkigt för har trivts jättebra men förstår att de inte är så mycket arbete för mig där nu när inventeringen är färdig.
Så nu är man arbetslös igen, dock jobbar jag på ICA imorgon, men ja är ju arbetslös ändå eftersom jag bara har några dagar här och där. Vill verkligen ha något fast, behöver inte vara heltid men bara något så man känner sig säker att man får in lite per månad.
Imorgon så ska jag gå iväg från ICA på morgonen för att träffa en starta-eget rådgivare på Arbetsförmedlingen. Ska bli skönt att få svar på lite olika frågor man har. Har suttit nu ikväll och fixar med en affärsplan på en sida som heter Verksamt.se där man kan starta företag osv.
Men börjar halv 9 imorgon så nu blir de träna och sen sängen.
Godnatt
Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0