2012

Halloj!

Ja nu är de ett nytt år, 2012. Igår så satt jag och funderade, hoppades att de här skulle bli ett bra år. Kanske få börja om lite och så vidare. Idag kom nedslaget, ingen bra början på året. Var på väg hem från jobbet, puttrar på i min Golf II, snöblandat regn, en bil framför mig bromsar, jag bromsar men glider bara rakt in i baken på han. Tyvärr är de ju inte 20cm tjock pansarplåt på min Golf som de var på hans Volvo vilket resulterar i att min front blev rejält ihoptryckt, medans han fick någon liten skråma. Dock klagar jag inte på han, var ju mitt eget fel. Dock kan jag inte säga att inte är less, för de är jag, väldigt mycket. Är liksom inget att göra åt bilen, får väl försöka sälja eller plocka de jag vill ha och sen skeppa iväg till nån skrot. Surt är de hur som helst, men man lär sig väl något, förhoppningsvis.

Dock har jag två saker jag vill försöka komma igång med nu detta nya år, alltså detta är inget nyårslöfte eller så, vill bara komma igång med att träna och att äta riktigt, glutenfritt alltså. Kanske dra ner en aning på Coca-Colan också, även fast jag egentligen inte alls vill. Kan dock nog vara bra.

Imorgon blir de jobba igen, inventering. Kommer ta på mig så mycket jobb jag bara kan nu och försöka sälja lite datorer och tv-spel så jag kan betala av dom skulder jag har på bilen jag inte kan använda. Visst låter de roligt?

Godnatt
Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0