Dag 15 Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 10 sångerna och vad dessa betyder för dig.

Glömde ju bort denna lista, men kanske för första gången ska göra färdigt en sån här lista. Använder inte iPoden längre och på iPhonen kör jag Spotify. Så jag slänger på shuffle på foobar på datorn istället. Har dock sjukt mycket musik så tar artister istället för låtar. Annars kommer jag få shuffla så mycket innan jag kommer fram till en låt som "betyder något för mig".

The Prodigy - Sjukt nice band. Vet inte vad man kallar genren. Men underbar är dom, lyssnat på dom sen jag var liten.
Moby - Han är en legend. Nuff said.
Norah Jones - Otroligt skön softa musik. Typ engelska Melissa Horn.
Creedence Clearwater Revival - Oxå legender.
The Offspring - Okej detta band är nog ett av få band som verkligen "betyder" något. Lyssnat på dom och Millencolin sen jag i princip var född, tack vare min bror. Otroligt bra band.
The White Stripes - Alla älskar Seven Nation Army.
Daft Punk - Ett av dom tekniskt sett bästa elektroniska band. Alive skivan var sjuk. Soundtracket till Tron Legacy var också epic.
Spiderbait - Upptäckte dom via Need for Speed Underground som dom hade låten Black Betty med på. Grymt rockband.
Pure-X - HAHA okej pinsamt. Nå störda svenskar bara.
Dido - Life for Rent <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0