Tid och oförutsedd händelse

Hejsan

Var som sagt till Birsta i fredags, blev inhandlat lite verktyg, plexiglas, småsaker till datorbyggen och några små presenter till Jennie.

Sen åkte jag vidare till Ånge och har tillbringat helgen där. Varit mysigt, hände dock lite tråkiga saker på söndagkväll, men de kommer bli bra.

Idag har jag varit sjukt trött på jobbet, var väldigt mycket post och allt har gått fel idag. Blött näsblod, TRE GÅNGER, kört fast osv osv. Men imorgon är en ny dag, får hoppas de går bättre.

Håller på att planera och skissa fram två nya projekt så jag har något att göra efter Cold Winter. Har två riktigt bra idéer faktiskt. Just nu väntar jag på att få hårdvaran till CW så jag kan börja mäta ut lite vad som ska sitta vart osv.

Men nu, sova!
Godnatt
Johan Nyman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0