Ånge

Hallöj!
 
Här är läget helt underbart, datorbyggena går framåt, de går bra på jobbet, allt är underbart med Jennie. Wiiii! Happy times.
 
På fredag så åker jag till Birsta en sväng om jag hinner sen vidare till Ånge. Är där till tisdag kanske, på måndag ska jag faktiskt på arbetsintervju i Åsarna, ska bli spännande. Håller tummarna! :D
 
På datorsidan så står de relativt still, är ju färdig med mitt htpc/nas-bygge CURV3D. Så nu är de mest lite efterarbete, fotografera, skriva artikel osv osv. Har ju ett nytt projekt på gång där jag ska uppdatera Cold Winter och fixa upp den rejält. Har börjat lite smått på den, får mycket av hårdvaran som ska sitta i nu på fredag, ska hämta de hos en annan moddare i Sundsvall. Så nästa vecka kommer de nog bli mera gjort på det bygget.
 
Nu blir de sängen så man orkar jobba lite imorgon!
 
 
Godnatt
Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0