Yiha

Hejsan!

Som sagt, jag bor själv nu i min lilla stuga. Jag trivs riktigt bra, otroligt mysig stuga, bastu, öppen spis osv. Väldigt fjällstuge aktigt, känns som man är på semester 24/7 haha. Har fixat till de mesta här nu, de enda som egentligen fattas är en tv. Ska köpa så fort jag får råd, blir ju en del utgifter nu när man har hyra, el, bil, bredband osv.

Imorgon hälsar lite kompisar från Härnösand på och stannar över helgen. Så imorgon blir de städa, har varit magsjuk länge nu så varit hemma och hunnit med en hel del. Storstäda hela stugan imorgon sen ska jag ta lite bilder och lägga upp här så ni får se.

På spelfronten har jag börjat lira en hel del DotA 2. Blivit så less på HoN så dota är de som gäller nu, riktigt nice spel faktiskt. Just nu så spelar jag Bloodline Champions igen, sjukt bra. Ska börja nöta laddergames där och stiga i rank lite.

Skriver lite mera imorgon.
Godnatt
Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0