Lego

Idag bygger jag lego. Ja de är sant. Har via arbetsförmedlingen fått någon slags "praktik". Så är på andersolof skolan och ska hjälpa till med något teknikhus som ska fixas. Så just nu bygger jag upp nå legorobotar som ska köras på någon bana. Inte så jättekul men men.

Håller på att söka massa eljobb nu, hoppas någon nappar. Så man kan få nå rutin, nu har jag ju bara lite jobb lite då och då på posten och Ica. Vill ha något fast så man känner sig lite mera säker.

I eftermiddag ska jag sätta mig ner och fila lite på mitt CV och mina personliga brev. Sen ska jag skicka de till lite alla möjliga. With Me luck!


Kommentarer
Postat av: Moaa

Sv: Nämen tackar Johan! Hehe, självklart ska det va amazon :')

2012-04-25 @ 19:47:31
URL: http://moaanordiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0