YIHA!

Hallå!

JAG KLARA UPPKÖRNINGEN!

Sjuk lättnad alltså. Allting gick bra, inte en enda anmärkning heller. Otroligt skönt att vara färdig med allt, inge mer körskola, och framförallt, inte behöva betala nå mer. Nu till nästa utgift, bil. Har tittar runt lite några veckor. Är sugen på en Golf II. Dom är billig att köpa, billig att köra och billig att laga (finns ju så många av dom), lätt att få tag på reservdelar osv.

Har ju inte mycket pengar. Har länge funderat på min tv-spels samling, att sälja den. Jag plockade ner allt i lådor för några veckor sen. Nu har jag suttit och räknat på hur mycket de är värt på ett ungefär. Om jag inte har allt för fel kan jag nog få in 4-5 tusen. Skulle ju inte sitta fel. De plus lite sparpengar så har jag ju en bra start för bil.

Imorgon är de jobb på ICA från 10 till 19 så ska nog ta och slagga nu, lägger mig nöjd och glad ikväll iallafall!

Godnatt
/Johan Nyman

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig pojke :)

2011-10-27 @ 13:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0