YES!

Hejsan!

Idag är en bra dag, hyffsad iallafall. Började med att jobba på ICA, till klockan 3. Sen gick jag och hämta ut mitt körkort! Och fick jobb, på posten. Inget fast men två veckor fram nu iallafall. Ska få lära mig stads imorgon när jag börjar.

När jag kom hem så checkade jag alla annonserna och en var de lagt bud på, Super Nintendot! Hoppas de kommer några bud på dom andra också.

De sista som var bra är att mitt headset krånglat, eller de är ju inte bra. Men iaf, micen har varit glapp och idag la den av helt. Så jag skruva isär allt, kapa kablen och lödde om. Nu funkar de prima! Tjäna jag in 500kr på. :)

Nu ska jag sova, börjar 06.30 imorgon.

Godnatt
/Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0