Yeah!

Halloj!

Huga vad jag skriver kasst här. Tänkte försöka igen att komma igång, är ju dålig på de här men ja varför inte göra ett försök igen. Det värsta som finns måste ju att vara arbetslös, hatar att bara sitta hemma. Är less efter en dag. Blir ju mest spela och bygga datorer, finns ju inte så mycket att göra här i Hammarn.

Men körkortet har jag ju iallafall hållt på med en del. Imorgon är de uppkörning som gäller. De är de sista jag har kvar. Så hoppas verkligen de går bra. Just nu känns de bra iallafall. Körde två lektioner idag och gick igenom lite jag behövde tänka och träna på.

Så imorgon kommer de en uppdatering om jag klarar eller inte. Ska ta och lägga mig nu så man är utvilad imorgon när de gäller.

Godnatt
/Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0