Frukost på Ica

Hejsan!

Ja idag har jag ju jobbat på Ica... i morgonrock och pyjamasbyxor. Det var väl inte riktigt min grej men dom andra som jobbade verkade tycka de var ganska roligt. Dock har jag sjukt ont i knät idag, spelade ju innebandy igår och då spöka knät igen och hoppar ur och har sig. Har ju haft rejäla problem med högerknät länge nu. Så idag har jag käkat värktabletter, har väl hjälpt litegrann iallafall.

Sen efter jag kom hem har jag inte gjort mycket, åt mammas gomat, kollat lite hockey, chillat lite här vid datorn.

Efter ett tag så såg jag på Twitter att de var Starcraft 2 turnering igång, så började kika streamen. Efter ett tag så fick jag se den grymmaste matchen jag någonsin sett. Tänkte inte gå in på detaljer för de är nog inte intressant, men de var första gången jag vart nervös och helt till mig av att se en tävlingsmatch i ett datorspel sen gamla Quake och UT'99 matcher!

Nu ska jag titta på fredagens idol avsnitt. Sen blir de sova för imorgon är de jobb igen om jag inte fastnar vid Starcraft 2 matcher igen haha! :)

Imorgon kommer de upp bilder både från Barcelona och från mitt senaste bygge, Cold Winter V.2 och lite teaser bilder på mitt nya.

Seeya!
Johan Nyman

Kommentarer
Postat av: moaa

Att bli så till sig utav datorspel Johan .. det kan inte va normalt

2011-10-10 @ 20:42:52
URL: http://moaanordin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0