Back to the future

Hallå!

Är grymme dålig på skriva här jag alltså. Glömt bort helt, men tänkte försöka börja lite nu igen. De är ju faktiskt skönt att skriva av sig litegrann ibland. Vad har hänt hos mig då dom senaste veckorna?

Ja jag kan ju börja med min resa ner till syster Ida. Hon bjöd ner mig till Barcelona några dagar. Det var väldigt roligt iallafall, badade, gick på stan osv. Lägger upp lite bilder senare idag. Vilken studentpresent alltså! Nästan bättre än kartongen full med Coca-Cola jag fick. ;)

Sen har jag ju också blivit färdig med min nya dator (ÄNTLIGEN!). Har ju bytt hårdvaran i Cold Winter och satt i lite värre grejer + vattenkylning. Lägger upp lite bilder här senare men tills dess länkar jag till galleriet på SweC.

Annars så händer de inte mycket alls på dagarna, är ju arbetslös. Just nu inriktar jag mig på att fixa körkortet, jobb kommer bli så mycket lättare att få när man har de. Men jag har lite dagar på Ica här och där så de ger ju litegrann iallafall. Jag blir tokig av att sitta hemma hela tiden dock, blir less efter en dag.

Meeeen nu ska jag iväg ner på Ica, jobbar helgen. Ska visst vara något frukost-tema nu på morgonen så all personal ska ha typ pyjamas och morgonrock på sig??? Jaja man får väl ställa upp.

Skriver något senare idag!
/Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0