Yiha

Halloj!

Jobbet på posten börjar gå riktigt bra. Går ju inte lika fort som dom andra men de förväntar jag mig inte heller. Sorteringen är väl de jag tycker är svårast, eller de svåra är att få upp nå flyt så de går fort. Sen är de ju bara ut och köra och de går ju fin fint, även fast man sitter på andra sidan. :)

Idag har jag gjort något annat ganska stort, bestämt mig för en bil. Har tittat mycket på Golf. Speciellt Golf II. Hittade en och har mailat en del med ägaren och nu är de bestämt. Så antingen den 25e eller 26e så åker jag söderut för att möta han och köpa den. En svart Golf 2a -86. bara gått 11000 mil så den kommer kunna rulla på ett bra tag till. Känns sjukt kul faktiskt. De var inga vinterdäck till så sökte lite på blocket, tog 1min sen hitta jag en som sålde här i byn. Så ska ringa på dom imorgon. Allt löser sig just nu, känns skönt!

Fick mitt fodral till min Iphone idag också, svart läder. Precis som jag vill ha de, närå haha. Nä men den var riktigt clean faktiskt. Beställde samtidigt ett par Koss iPorta Pro. Kan inte ha vanliga headset/"öronsnäckor" så dessa är ju perfekt. Bra ljud är de ju oxå.

Idag var jag på EBR kurs på min gamla skola, BTS. De är en Beredar kurs, för att hålla de enkelt så är de en kurs för dom som planerar hur kraftlinjer ska dras. Är en 4 dagars kurs jag får gå, snyltade in mig lite. Idag och imorgon och sen nästa torsdag och fredag. Men eftersom jag börjar runt kl 8 så ska jag nog lägga mig nu.

Godnatt
Johan Nyman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0