Life

Halloj!

Faktiskt helt nöjd med livet nu. Jobbar på posten en del och Ica en del. Har ju bil nu också, dock inga vinterdäck och nu när de börjat vara halt så är de inte så jätteroligt med sommardäck. Men jag letar för fullt efter vinterdäck, ringt på en hel del men alla är såld. Hoppas jag hittar snart så man kan köra. Lag från och med imorgon att man måste ha de.

Som sagt, de är lite småfix till bilen. Motorvärmare, ny ljuddämpare (hål i den jag har nu så den brummar rejält), byta olja, dra lite el och fixa lite inredning som fattas. När jag är färdig med allt de så blir de väl fixa lite bättre ljud, men de är ju inte prio ett precis.

Känns som man börjar komma nån vart i alla fall. Lite jobb och egen bil. Spara pengar och fixa allt med bilen sen börja kolla på ställen att flytta till, söka jobb.

Vill ju gärna bort härifrån men samtidigt kan man ju inte bara dra iväg. Vill jobba och spara lite.

Börjar 06.30 när jag jobbar på posten så nu blir de sova.

Godnatt
/Johan Nyman

Kommentarer
Postat av: moaa

Spela roll, den är braa! :))

2011-12-03 @ 02:34:17
URL: http://moaanordiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0