L3D1G

Halloj!

Alltså fy vad fel allt blir när man är ledig. Imorse när klockan ringde så tänkte jag bara att jag har ju absolut inget att kliva upp för. Så ligger man kvar tills halva dagen är borta. -.-

Meeeen men, fick min Haynes bok idag i alla fall. Handbok för Golf 2. Hur man i princip tar isär allt, och då menar jag allt, och sätter ihop de igen. Kanske kan lära sig att göra lite simplare grejer iallafall.

Vart lite basta idag också. Med Samuel och Tomas, wunderbar! Man blir så go i kroppen. Sen nu ikväll har jag bara suttit och lirat lite HoN och kikat några avsnitt Gossip Girl. Nu ska jag träna lite sen blir de sängen.

Godnatt!
Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0