Första dagen på posten

Halloj!

Ja idag har jag jobbat min första dag på posten, fått börja lära mig en linje. Sortera post och dela ut. Får ju träna köra bil iallafall, sittandes på fel sida haha. :)

Börjar ganska tidigt så är lite trött, nu när man varit arbetslös så känns de inte så naturligt att gå upp klockan 6, mera vara vaken tills dess. Men jag tycker de är väldigt skönt med lite mera jobb, de är ju inget fast utan lite dagar här och där. De plus lite dagar här och där på ICA kommer ju ge litegrann i alla fall. Kanske man kan få ihop till någon bil.

Modo plocka tre poäng mot Timrå ikväll oxå, underbart! Nu ska jag kolla ett avsnitt HIMYM sen sova.

Godnatt
Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0