Bil

Halloj!

Idag gick de riktigt bra på posten faktiskt. Var tillbaka mycket tidigare än igår och allt gick bra, får se hur de går på måndag när de är reklam igen. :)

Idag har jag suttit och kollat på bil faktiskt, hittat en som jag ringt på och kanske ska åka och kika på nästa vecka. Vad de blir märks nog här längre fram. Har aldrig varit en bilintresserad person så blir ju inte nå flashigt om jag säger så haha. Vill bara ha en bil som är billig att köra.

Tittade precis på idol och sjukt vad bra dom är, Molly var ju inte bra ikväll annars var ju alla rågrym. Dock har jag aldrig gillat Olle så tyckte de var bra att han åkte. Men Robin, Amanda x2 och Moa är mina favoriter. Vet inte vem jag gillar mest faktiskt.

Såg oxå fredagspanelen från swec, men nu blir de sova, de är helg men jag ska jobba på ICA så kan behövas lite sömn.

Godnatt
Johan Nyman

Kommentarer
Postat av: a

om de är mycket som är trasigt och måste fixas på biljäveln så spela de inte så stor roll om den gå billigt.... då bli han ju dyr ändå DOH!

2011-11-05 @ 11:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0