Andra dagen

Heeeeej!

De gick bra idag med, alla postlådor sitter kvar! Imorgon kommer jag köra själv, kommer ju ta längre tid men de ska nog gå bra. Faktiskt så tycker jag de är skönt att komma in i lite bättre dygnsrytm, dock är 6 liiite tidigt för mig men bättre än att vara uppe till dess. :)

Har också kommit igång med lite träning och att äta glutenfritt igen, har fuskat ganska mycket på slutet men nu är de slut med de, tråkigt men inget att göra åt.

Har krånglat med att beställa nyaste Iphonen, 4S. Försökt typ två veckor på Telias hemsida men stått att de är något tekniskt fel, så jag ringde idag och nu är den påväg! Första gången jag köper en ny telefon, bara köpt gamla osv förut. Ska bli lite kul. Men nu ska jag läsa lite och sen sova.

/Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0