Tradera

Halloj!

På tradera kan man hitta mycket bra. Håller just nu på att buda på en ny Asus EeePC 900, får väl hoppas man vinner den billigt. Hittade även en bil-laddare till den. Neverending film i bilen alltså.

Hittade även lite tillbehör till mitt nyköpta Nintendo 64, bland annat nya styrspakar till dosorna för dom går ju som smör i solsken. Så ska ta och fixa upp 64:at lite sen. Skruva upp och rengöra allt så ska de nog funka fin fint.

Idag på skolan så vart jag färdig med Kraftelektronik också. Så egentligen de jag har kvar att göra nu är Projektrapporten. Sen är de inte så mycket mer jag kan göra. Otroligt skönt.

Nu blir de sova så man orkar sig upp imöra!

Godnatt
/Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0