Problems

Tjosan!

Har inte kommit ut på blogg.se hemsida på en vecka nu typ, I do not know whaaaaaaj! Men nu är de löst i alla fall.
Är färdig med precis allt på skolan, väldigt skönt. Nu kan man glida runt mer än vanligt sista dagarna. Imorgon är de något studiebesök vi ska på i Näsåker, vilket jag stannar hemma ifrån. Tänkte fixa med lite grejer här hemma (datorer hmmmmmm). Nästa vecka så är de Paintball på tisdag, städa ur alla skåp och hurtsar på onsdag och avslutningslunch på torsdag. Jag tar studenten, känns ganska sjukt, sjukt skönt!
På datorfronten så har de inte hänt mycket, sålde nästan drickabacken men den fick vara kvar ändå, startade inte heller just nu så. En laptop är på väg från någon på tradera, även en laddare till bilen så man kan kolla film endless på bilresor. Även inhandlat lite grejer till mitt "nya" Nintendo 64.
Nu ska jag fixa käk och sen skruva lite.
Hare gött!
/Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0