Krångel

Hej!

Idag har jag fortsatt med laptopen. Strippade av all plast från ett 16gb usb minne och lödde på en intern usb kabel på den. Kopplade in den på min lilla interna usb-hubb och då kajka allt ihop. Ingen touchscreen, ingen blåtand. Vart less så gav upp de för dagen. Imorgon blir de sätta sig och göra en rejäl felsökning, men antar jag brände usb-porten på mobot vilket skulle vara ganska surt.

Förutom de så har dagen varit seg och tråkig. Ingen bra dag helt enkelt, imorgon kommer paket med mera datorgrejer så då blir de fixa lite med de. Appropå paket så fick jag min studentmössa idag, väldigt snygg, värd 860kr? Nej. Men kändes som något man "måste" köpa.

Nu ska jag chilla lite och slösurfa genom Sweclockers.com.

Hare gött!
/Johan Nyman

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg med fina priser och även en dagens bloggtävling så passa på att gå in och anmäla dig:)

2011-05-23 @ 21:22:07
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0