23:35

Halloj!

Då var jag igång igen. Tänkte inrikta mig mera på datorer och teknik nu. Blivit klar med en hel del olika datorprojekt jag haft och eftersom Sweclockers.com är den största svenska sidan när de gäller sånt här så är de där jag lagt upp gallerier och byggloggar. Länkar här nedanför.

The Red One - Drickabacks-datorn
Cold Winter
Asus EeePC 900 Touchscreen

Nästa projekt vet jag inte vad de blir. Har mycket idéer i huvet, skulle vilja slå mig in lite på vattenkylning och experimentera lite. Dock är de studenten snart, mycket smågrejer att göra innan plus körkort på de så då blir de tomt i plånboken. Så kanske tar ett tag tills nästa projekt, några veckor i alla fall.

Hare bra!
/Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0