Vårterminens moddare

Halloj!

Var upp till Vättaberget idag, huga, gjorde en rush och sprang lite, fick mjölksyra som aldrig förr och återhämta mig aldrig. Synden straffar sig själv, men älskar att springa när de är brant och stenigt, vet inte varför. Sen nu på kvällen så var jag upp till Hammarstrand skylten, men där är de ju bättre stig. Imorgon är de Paintball som gäller, ska bli riktigt roligt, banan ser riktigt nice ut där i Överammer.

På datorfronten händer de inte så mycket, hon jag köpte laptopen av var på semester så skulle skicka den på imorgon så får väl den någon gång denna vecka.

Jag drog igång en tråd på Sweclockers.com om att starta en "Mod of the Month" tävling. Vart mycket diskussioner och tillslut så tog en kille tag om saken och gallrade alla gallerier och fick ihop en hel hög, sen skapade dom en jury som tog ut dom 10 bästa. Jag kom med! Så nu är de omröstning på Sweclockers om vem som ska vinna. Sputnik 0667 som jag skrev ett inlägg om förut är såklart med och tror den är ganska garanterad vinnare. Men om någon vill så gå gärna in här och rösta på mitt chassi Cold Winter! :)

Hare gött!
/Johan Nyman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0