Studenten

Halloj!

Idag tar alla i Östersund studenten, så grattis till dom! :)
Jag tar nästa vecka på torsdag, dock gör vi inte något roligt på min skola, äter en lunch med lärarna sen är de slut. Därför har de ju varit ganska surt att se alla bilder från alla i stan som har hittat på så mycket roligt. Men nu ska jag inte klaga, för jag är otroligt lättad över att dom här 12 åren är över, har alltid hatat skola och nu är de äntligen slut. Nu blir de jobba istället. Har tre månader jobb färdigt nu iaf, sommarjobb på ICA. Sedan så blir de söka efter lärlingsplats på något EL-företag. :)
Åter igen grattis till alla studenter och ha en bra dag! :)

/Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0