Student!

Hallå!

Jag har tagit studenten! Hur gick de till liksom? Vart tog tiden vägen. Kändes ju som man precis gick ut nian. Men de är skönt, otroligt skönt att vara färdig, otroligt skönt att få börja jobba och tjäna pengar.

Var ju en avslutningslunch på Älggårdsberget i Bispgården, åt lite mat, tårta, fick betyg och stipendier. Jag fick ett stipendium för mitt Projektarbete och UF. 500kr katjing! De var ju inte helt fel. Sen när jag kom hem hade jag fått kort från mamma och pappa, släkt och vänner med pengar. Så nu har jag en hel del sparat till att börja med körkort.

Appropå de, var på körskolan idag, tänkte höra om intensivkurs och sånt. Första lediga lektionen var 14 JULI! Kul, kommer aldrig få körkort känns de som.

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ikväll blir de grilla så nu ska jag fixa lite för de.

Hare gött
/Johan Nyman

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis lite i efterskott ;D

2011-06-18 @ 11:52:48
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0