Nintendo

Hej hallå!

Fick ju en del pengar nu när jag tog studenten. Så har traderashoppat ganska rejält nu. Mycket tvspels grejer. Bland annat ett SNES och lite spel till de samt Sega Master System med några spel till de. Ett Gameboy Advance SP också ja! Nu fattas bara Sega Mega Drive sen har jag alla gamla konsoller jag vill ha! :)

Igår så vart de iväg och grilla med Samuel, Jennie och Jessica. Riktigt roligt, fick en kartong fylld med Coca-Cola, chips och annat gott som present. Bästa någonsin ju!

Imorgon blir de jobba så ska väl sova snart. Måndag tänkte jag åka till Sollefteå, onsdag Östersund, sen på torsdag börjar jag jobba. Börjar på måndag med att köra tidningar. Upp klockan 4. ;)

Godnatt
/Johan Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0