Yran

Hallå!

Jobbat i helgen ganska mycket och varit sjukt trött så inte skrivit något, inte ens tänkt på de. Men hur som helst, Yran var ganska nice. Var ju bara där torsdagen eftersom jag jobba helgen. Hann i alla fall se lite av The Sounds och Slagsmålsklubben. Av dom tre gånger jag sett SMK så var nog detta den sämsta, men med de menar jag inte att dom sög. Dom var bara bättre dom andra gångerna, men då har iofs Frej varit med oxå. Och han får igång publiken ännu mer och är så skön. Dock så är ju Hänt, Malmö Beach Night Party, Sponsored by Destiny och Övningsköra sjukt sköna. Man hoppar tills man dör, eller blir ihjälklämd. Haha :)

Fredag så jobbade jag på cafét i Krångede, farbror Lasse tittade förbi en sväng och fika och prata lite. Nu lördag och söndag så har jag jobbat på Ica. Har gått helt okej faktiskt.

Börjat med ett nytt datorbygge nu också, men tänkte inte lämna nå detaljer än förutom att de blir ett till mini-itx bygge. En liten mini-server.

Har också hunnit åkt litegrann, tränar Bs whip och switch fs whip. Tänkte åka in till stan några dagar nu och börja filma lite. Få till lite bangers kanske. :)

Nu ska jag kika X-Games sen Starcraft 2 final.

Godnatt!
Johan Nyman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0