Ubuntu

Hallå!

Imorse när jag delade ut tidningar så snurra de i huvet hela tiden, fick stanna flera gånger och sätta mig ner. När jag kom hem hade jag feber, så fick ringa och sjukanmäla mig på Ica. Så idag har jag bara vilat och fixat med laptopen. Fixat med Windows XP hela dagen och installerat och optimerat. Nu ska jag precis till att börja med att installera nästa OS, Ubuntu. En väldigt simpel Linux distribution, tänkte börja med den för att lära mig.

Om jag mår bättre imorgon så blir de en sväng till Östersund för att handla lite datorgrejer, sen på torsdag bär de av till Skellefteå för att hälsa på syster Sara och gå på Trästocksfestivalen. Ska bli kanonkul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0