Trästocksfestivalen

Hallå!

Är hemma från Skellefteå och Trästocksfestivalen nu. Eller ja jag kom hem i söndags. Var härligt där uppe, roligt att träffa syrran och lyssna musik. Själva festivalen var både bra och dålig måste jag säga. På fredagen var de helt underbart väder men artisterna vart jag lite besviken på. Dom jag kollade på var Säkert!, Kapten Röd, Sahara Hotnights och Sparzanza. Sahara var dom jag sett fram emot men tyckte dom gjorde ganska dåligt ifrån sig, ganska tråkiga på scen. Säkert! och Kapten Röd var inte min stil alls, Sparzanza dock var väl dom som jag tyckte var bäst på fredagen. :)

På lördagen så såg jag Lisa Miskovsky, Movits, Tove Styrke och All Electric. Vädret var sämre denna dag men artisterna mycket bättre. Lisa Miskovsky var ju klart bäst, Movits var röj, Tove Styrke var så där, alla låtar lät likadant. All Electric är ett mindre band från Sundsvall tror jag, spelade i ett litet tält, men helt galna var dom. Sjukt kul att se! :)

På torsdag är de yran som gäller. Slagsmålsklubben och The Sounds! Ska bli sjukt kul. Upp och jobba kl 4 så bäst jag sover nu.

Godnatt
/Johan Nyman

Kommentarer
Postat av: Anonym

SEN BLI DE URKULT.....

2011-07-27 @ 11:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0