Storsjöyran

Hallå!

Kom nyss hem från tidningssträckan. Jag är peppppp! Ikväll blir de yran och The Sounds och Slagsmålsklubben!!!

Tittade lite på dom andra dagarna vilka som spela, och nu när jag tittade lite närmare så märkte jag att de var ju faktiskt en del man velat sett dom andra dagarna. Men jag jobbar ju så de går ju inte ändå. Adrian Lux. Rebecca & Fiona, Henrik Berggren, All Electric, Maggio, Håkan, Lisa Miskovsky. Men de får bli en annan gång, man kan inte hinna med allt.

Men jag tycker verkligen alla ska gå på Henrik Berggren. Han är sångaren från Broder Daniel som inte finns längre (Håkan Hellström var trummis där innan han vart soloartist). Hur som helst så ska han köra akustisk konsert med låtar från BD. Skulle jag gärna velat sett, gå på de! Lyssna på hans otroligt bra texter.

Ses ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: A

det heter blev och inte vart! :D

urkult?

2011-07-28 @ 09:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0