Livemusik

Hallå!

Planerar festivaler/spelningar jag ska på i sommar. Eller de som är kvar av sommarn. Missade ju det bästa i sommar, The Prodigy på Hultsfred, men men.

Nu på torsdag åker jag till Skellefte för Trästocksfestivalen. Sahara Hotnights, Movits!, Säkert!, Lisa Miskovsky, Tove Styrke. Och nästa helg är de ju yran. Yran = SLAGSMÅLSKLUBBEN. Ska bli sjukt kul att se dom igen. :)

Sen i augusti planerar jag att åka på Ljungarocken i Ånge. Takida, Dead by April och Imperial State Electric spelar där. Sista blir den 20 augusti i Fagersta, Rock med Livstid. MILLENCOLIN OCH NO FUN AT ALL. Två band jag i princip växt upp med. Wunderbar! Nu längtar jag...

Kommentarer
Postat av: Amanda Norström Fredriksson

urkult

2011-07-18 @ 18:30:03
URL: http://amandamtf.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0