The Cult - Rain

Hejsan!

Har nu varit sjuk sen i onsdags, börjar vara ganska less på de. Feber och halsfluss. Aldrig haft så här ont i halsen. Ipren, oboy och Zyx är de som gäller! Missade min jobbhelg också, vilket suger. Men går ju inte att göra något åt nu hur som helst.

Just nu ser jag fram emot måndag, för då kommer högtalarna. Så då kommer nog måndag gå åt till att ställa in allt de, sen så kommer nya förstärkarn runt onsdag-torsdag kanske. Så då blir de mixtra med inställningar några dagar. Sen har jag lite nya idéer om datorn. Kommer nog i ett enskilt inlägg.

Nästa helg kommer en kusin från Härnösand med massa kompisar och hälsar på. De ska också bli roligt. Grilla och hitta på massa! :)



Jag har en vän som heter Erica. Hon skrev ett inlägg om mig i sin blogg, ganska fint. Hade väl kunnat vara lite bättre, lite felstavningar och sånt. Men de var helt okej... NÄRÅ! De var jättefint, tack Erica! :)

Erica har jag känt i 1.5 år typ. Vi har den bästa humor som finns, bara vi som förstår den men de är skitsamma, vi har så kul åt varann ändå. Erica är en väldigt oseriös person och driver med mig hela tiden dock, jag försöker vara snäll liksom hela tiden. Men hon bara retas och driver. Sen så luktar hon lite konstigt, men de är nog för att hennes syster Jossan älskar fiskpinnar så mycket. :s

Men även fast hon gör allt de här och luktar äckligt så tycker jag om Erica jättemycket! :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0