Sweetness

Halloj!

Idag var jag ledig! Såå välbehövligt. Körde ju tidningar förstås men sen fick jag sova ut. Riktigt härligt. Dock har jag inte hunnit med så mycket idag, blivit en slappdag. Började klippa gräs men sen kom de regnskurar så jag vart dyblöt. Såklart när man är ledig så blir de pissväder. Meeeen men jag överlever, tror jag... :)

Hämtade ut mina kepsar idag också, beställde ju tre stycken nya från Junkyard efter att jag tappa en på Trästocks. En av dom var för liten dock, stod onesize när jag köpte den men måste ju varit för barn eller något, skit liten. Dom andra var bra i alla fall. Jag är galen i kepsar, känner mig naken utan något på skallen.

Vad har jag mer hunnit med idag?

Hmm ja jag såg Jason Stathams nya film, Blitz. Den var väl sådär, sett bättre filmer med han. Men han gör ju i princip samma slags filmer, action där han är odödlig och bäst på allt. Men de funkar för mig haha. Nu ska jag lägga mig och plugga lite i körkortsboken. Lektion imorgon har jag. Sen Ica till klockan 6.

Sen är jag ledig fredag till söndag. Sååååååååååå skönt!!!

Nu = sängen!

Godnatt
Johan Nyman

Kommentarer
Postat av: Anonym

ledig = urkult

2011-08-04 @ 19:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0